Säljare sökes till västra Sverige och Skåne!

Vi söker en Säljare till västra Sverige och Skåne!

Företaget:
Sandmaster är ett framgångsrikt och expanderande företag som arbetar med skötsel och rening av sand, konstgräs och gummibeläggningar. Vi har över 30 års erfarenhet och finns sedan 2008 i Skandinavien.
Våra kunder är huvudsakligen städer, kommuner, bostadsföretag och idrottsklubbar m.fl.
För området södra och västra Sverige söker vi snarast möjligt en säljare med bostad inom distriktet. www.sandmaster.se

Säljare:
Vi söker dig som har erfarenhet av försäljning ute på fältet, gärna meriter inom tjänsteförsäljning, med både korta men framför allt långsiktiga säljprocesser. Vi ser det som mycket meriterande om du har kunskaper/ arbetat med konstgräs, ”grönytor” eller utemiljö. Du bör ha en affärsmässighet som innebär att ha lätt för att skapa förtroende, vara en övertygande relationsskapare och kunna utveckla  kundrelationer till lönsamma affärer. Du är en entreprenör med eget driv, är målmedveten, kreativ och är van att arbeta självständigt.
Du är strukturerad och har en god planeringsförmåga och erfarenhet av att arbeta utifrån eget “hemmakontor“.
Du har B-körkort och vi förutsätter givetvis att du trivs bäst ute hos kunden där du drivs av utmaningen i dina framgångar.

Profil:

• Erfarenhet av försäljning på fältet
  • Initiativförmåga, motivation och engagemang
  • Utpräglad kommunikativ och analytisk förmåga
  • Trygg, säker och övertygande
  • Behärskar både det svenska och engelska språket i tal och skrift.
  • Kunskaper i tyska är ett plus.

Vad erbjuder Sandmaster?
Du erbjuds ett mycket spännande arbete på ett expanderande företag där kvalitet och entreprenörsanda genomsyrar bolaget. Du blir anställd i ett svenskt bolag med svenska rättigheter. Du kommer att introduceras och stöttas av huvudkontoret i Tyskland samt ha kontakter med kollega som idag ansvarar för östra samt mellersta Sverige. Du kommer att ha en fast lön den första tiden, för att sedan eventuellt övergå till en del fast och en del provision. Tjänstebil och övrig utrustning tillhandahålls av företaget. Vid anställningens början får du produkt- och säljutbildning av företaget. Du kommer att rapportera direkt till vår svenska medarbetare på det centrala kontoret i Tyskland.

Låter det intressant?
Tillsättning snarast! Urval sker löpande. Tjänsten är tillsvidare på heltid med sedvanlig provanställning.
Sänd din ansökan med dokumentation samt löneanspråk och tillgänglighet per e-post till Carl-Erik Wallin
(carl-erik.wallin@rubino.sewww.rubino.se)
För frågor står också Carl-Erik (tel. 0733-74 82 86) gärna till förfogande.
Vi ser fram emot din ansökan!

Välkommen att söka!