Ny kontaktperson i västra Sverige

Den 15 maj började jag min tjänst som Distriktsansvarig på Sandmaster Skandinavien AB. Kommer närmast från en tjänst som Produktionschef på Svensk Markservice AB, även bedrivit egen verksamhet i grönytebranschen under flera år.

Jag är en jakt-, fiske- och friluftsintresserad kille som bor i Oskarström, två mil från Halmstad, med sambo, barn och bonusbarn. Även jakthunden Vilja ingår i familjen.  Jag är född och uppvuxen i Halmstad och uppskattar verkligen närheten till havet, landet och skogen med dess sjöar, där jag kan utöva mina intressen.

Att sitta på ett älgpass en fin höstmorgon, släppa min hund och vänta på att skallen ekar mellan träden, plocka svamp med familjen eller ge mig ut i kajaken en morgon när havet är lugnt, det är livskvalité för mig. Provar även gärna på dykning, klättring samt andra spännande upplevelser när tillfället dyker upp!

Ser fram emot att möta samt förmedla våra produkter inom rengöring, till befintliga och nya kunder. Tillsammans kan vi göra lekplatser säkrare och gummi samt konstgräsytor mer funktionella, kontakta mig för en bra lösning.

Jag nås på telefon 0732-317 642 eller andreasson@sandmaster.se.

Väl mött!